Alternátor BOSCH 0 124 325 185 KCB1 (>) 14V 47/87A
Alternátor BOSCH 0 124 325 185
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 14
- Nabíjací prúd alternátora [A]: 87
- Spôsob upevnenia: Priame upevnenie
- Prevedenie alternátora: okrem vakuoveho cerpadla
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Dĺžka [mm]: 155,2
- Odporucane rozsirenie opravy: Klinovy remen/rebrovany klinovy remen
Rozpis súčiastok:
1 x Regulátor alternátora BOSCH F 00M A45 226
1 x Stator, generátor BOSCH F 00M 120 107
1 x Rotor alternátora BOSCH F 00M 121 611
1 x Usmerňovač alternátora BOSCH F 00M 123 316
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH F 00M 126 273
1 x Krytka BOSCH F 00M 196 008
1 x Ložisko zberného krúžku alternátora BOSCH F 00M 126 467
1 x Ložisko zberného krúžku alternátora BOSCH F 00M 990 405
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH F 00M 990 411
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: KCB1 (>) 14V 47/87A
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.