Alternátor BOSCH 9 120 456 044 T1 (R) 28V 140A
Alternátor BOSCH 9 120 456 044
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 28
- Nabíjací prúd alternátora [A]: 140
- Spôsob upevnenia: Dvojité sklopné rameno
- Prevedenie alternátora: okrem vakuoveho cerpadla
- Smer otáčania: Smer otáčania proti smeru hodinových ruciciek
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Remenica: s dvojitou remenicou
- Počet kladiek: 2
- Remenica-? [mm]: 122
- Dĺžka [mm]: 290
- Odporucane rozsirenie opravy: Klinovy remen/rebrovany klinovy remen
Rozpis súčiastok:
1 x Rotor alternátora BOSCH F 000 LD1 311
1 x Odpružovací kondenzátor BOSCH 0 290 800 052
1 x Ventilátor alternátora BOSCH 1 126 610 052
1 x Regulátor alternátora BOSCH 1 197 311 315
1 x Uhlíkový zberač alternátora BOSCH 6 033 RD7 001
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH 9 121 456 005
1 x Ložisko BOSCH 9 121 456 117
1 x Ložisko zberného krúžku alternátora BOSCH 9 121 456 168
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: T1 (R) 28V 140A
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.