BOSCH GSH 11 VC
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Sekacie kladivo s SDS max GSH 11 VC, Neprekonateľné odstraňovanie materiálu: 1 100 kg betónu za hodinu., Najlepší pomer hmotnosti a výkonu na trhu, Duálny antivibračný systém: v rukoväti a v prevodovom mechanizme náradia, Bezpečná rukoväť na zvýšenie produktivity pri zvislom použití, Prídavná rukoväť (katalógové číslo 1 615 132 129); Tuba s vazelínou (katalógové číslo 1 615 430 010); Utierka na náradie; 1× špicatý sekáč, SDS max, RTec Speed, 400 mm (2 608 690 167); Kufor na prenášanie (katalógové číslo 1 615 438 492)
Obsah balenia BOSCH GSH 11 VC (0 611 336 000):
- Prídavná rukoväť (katalógové číslo 1 615 132 129).
- Tuba s vazelínou (katalógové číslo 1 615 430 010).
- Utierka na náradie.
- 1× špicatý sekáč, SDS max, RTec Speed, 400 mm (2 608 690 167).
- Kufor na prenášanie (katalógové číslo 1 615 438 492).
Oblasti využitia BOSCH GSH 11 VC (0 611 336 000):
- Vŕtanie do betónu
- Vŕtanie do kameňa
- Sekanie do betónu
- Sekanie do prírodných materiálov
- Sekanie do kameňa
Technické údaje BOSCH GSH 11 VC (0 611 336 000):
Hodnota emisie vibrácií ah [Sekanie do betónu] | 1,5 m/s² |
Nepresnosť K [Sekanie do betónu] | 8,0 m/s² |
Rozmery balenia (šírka) | 450 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 730 mm |
Rozmery balenia (výška) | 170 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 450 x 730 x 170 mm |
Napätie, elektrické | 230 V |
Menovitý príkon | 1.700 W |
Energia príklepu (podľa EPTA 05/2016) | 23 J |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, od | 900 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, až do | 1.670 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach | 900 – 1.670 min-1 |
Hmotnosť | 11,4 kg |
Rozmery náradia (šírka) | 110 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 680 mm |
Rozmery náradia (výška) | 236 mm |
Držiak nástrojov | SDS max |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.