BOSCH PSB 18 LI-2 Ergonomic
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Ergonomické, kompaktné, ľahké, ale silné
Akumulátorová príklepová vŕtačka PSB 18 LI-2 Ergonomic; Ergonomické, kompaktné, ľahké, ale silné; Kompaktný, ergonomický dizajn vďaka bezkefkovej technológii motora; Perfektná kontrola nad náradím vďaka inovačnej technológii „Kickback Control“ – rozpozná náhle zablokovanie a vypne náradie; Technológia Syneon – inteligentne riadená energia pri každej práci; 20 stupňov krútiaceho momentu, vŕtací stupeň, 2 prevody s inovačným spínačom otáčania doprava/doľava, samostatne zapínateľná funkcia príklepu; Jeden akumulátor na všetko – určený pre všetko náradie pre domácich majstrov a záhradné náradie v rámci lítiovo-iónových akumulátorových systémov POWER FOR ALL; Rýchlonabíjačka: akumulátor s kapacitou 2,5 Ah pripravený na použitie po 40 minútach (nabitý na 80 %) – pre všetko náradie pre domácich majstrov a záhradné náradie 18-voltového systému POWER FOR ALL; Dvojitý skrutkovací hrot; V škatuli
- Kompaktný, ergonomický dizajn vďaka bezkefkovej technológii motora.
Perfektná kontrola nad náradím vďaka inovačnej technológii „Kickback Control“ – rozpozná náhle zablokovanie a vypne náradie.
Technológia Syneon – inteligentne riadená energia pri každej práci.
20 stupňov krútiaceho momentu, vŕtací stupeň, 2 prevody s inovačným spínačom otáčania doprava/doľava, samostatne zapínateľná funkcia príklepu.
Jeden akumulátor na všetko – určený pre všetko náradie pre domácich majstrov a záhradné náradie v rámci lítiovo-iónových akumulátorových systémov POWER FOR ALL.
Rýchlonabíjačka: akumulátor s kapacitou 2,5 Ah pripravený na použitie po 40 minútach (nabitý na 80 %) – pre všetko náradie pre domácich majstrov a záhradné náradie 18-voltového systému POWER FOR ALL.
Obsah balenia BOSCH PSB 18 LI-2 Ergonomic (0 603 9B0 302):
- Dvojitý skrutkovací hrot.
- V škatuli.
Technické údaje BOSCH PSB 18 LI-2 Ergonomic (0 603 9B0 302):
Kompatibilita s akumulátormi | 18V POWER FOR ALL ALLIANCE |
Počet stupňov krútiaceho momentu (množstvo) | 20 |
Prídavné stupne | 2 |
Počet stupňov krútiaceho momentu | 20 + 2 |
7,2 V | nie |
9,6 V | nie |
10,8 V | nie |
12 V | nie |
14,4 V | nie |
18 V | áno |
Lítium-iónová technológia | áno |
Elektronická ochrana článkov Bosch (Electronic Cell Protection, ECP) | áno |
Bosch Auto-Lock | áno |
Dvojstupňová prevodovka | áno |
Použitie: skrutkovanie/vŕtanie | áno |
Použitie: skrutkovanie/vŕtanie/príklepové vŕtanie | áno |
Mäkká tlmiaca vložka rukoväte | áno |
Integrované pracovné osvetlenie | áno |
Regulačná elektronika Bosch | áno |
Pravo-/ľavobežný chod | áno |
Indikátor stavu nabitia akumulátora | áno |
Indikácia smeru otáčania | nie |
Zabudovaný akumulátor | nie |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie do kovov] | 2,5 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie do kovov] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie do betónu s príklepom] | 17,0 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie do betónu s príklepom] | 2,0 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Skrutkovanie] | 2,5 m/s² |
Nepresnosť K [Skrutkovanie] | 1,5 m/s² |
Napätie akumulátora | 18,0 V |
Odporúčaný akumulátor | >= 1,5 Ah |
Kapacita akumulátora | 2,5 Ah |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, od | 0 min-1 |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, do | 430 min-1 |
Voľnobežné otáčky, 2. stupeň, do | 1.400 min-1 |
Voľnobežné otáčky (1. stupeň / 2. stupeň) | 0 – 430 / 1.400 min-1 |
Max. krútiaci moment | 32 Nm |
Max. krútiaci moment mäkký/tuhý skrutkový spoj, od | 28 Nm |
Max. krútiaci moment mäkký/tuhý skrutkový spoj, do | 32 Nm |
Max. krútiaci moment, mäkký/tuhý skrutkový spoj | 28 / 32 Nm |
Max. frekvencia príklepu | 22.500 min-1 |
Upínacie skľučovadlo | 13 mm rýchloupínacie skľučovadlo |
Ø skrutiek do | 10 mm |
Ø vrtu do ocele | 13 mm |
Ø vrtu do dreva | 38 mm |
Ø otvoru do muriva | 11 mm |
Rozmery náradia (D × Š × V) | 251 x 217 x 85 mm |
Hmotnosť s akumulátorom | 1,30 kg |
Rozmery balenia (dĺžka) | 241 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 216 mm |
Rozmery balenia (výška) | 82 mm |
Rozmery balenia (D × Š × V) | 241 x 216 x 82 mm |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.