Alternátor BOSCH 0 123 510 060 NC (R) 14V 73/143A
Alternátor BOSCH 0 123 510 060
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 14
- Nabíjací prúd alternátora [A]: 143
- Spôsob upevnenia: jednoduche otocne rameno
- Prevedenie alternátora: okrem vakuoveho cerpadla
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Dĺžka [mm]: 163,7
- Odporucane rozsirenie opravy: Klinovy remen/rebrovany klinovy remen
Rozpis súčiastok:
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH 1 120 905 510
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH 1 120 905 525
1 x Rotor alternátora BOSCH 1 124 035 542
1 x Stator, generátor BOSCH 1 125 045 584
1 x Ochranná krytka alternátora BOSCH 1 125 500 586
1 x Ložisko hnacieho konca alternátora BOSCH 1 125 825 507
1 x Usmerňovač alternátora BOSCH 1 127 319 709
1 x Ložisko zberného krúžku alternátora BOSCH 1 125 885 253
1 x Regulátor alternátora BOSCH 1 197 311 552
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: NC (R) 14V 73/143A
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.