Časté otázky
Na čo sa nás najčastejšie pýtate.
Poradenstvo s nákupom
Ako vytvoriť objednávku, najlepší výber autodielov, odporúčané postupy.
S každým nákupom ponúkame možnosť overiť autodiely v objednávke s originálnou dokumentáciou výrobcu vozidla podľa čísla karosérie VIN. Tento postup v 99% prípadov eliminuje nesprávny výber dielov. Samozrejme, ak je vozidlo upravované voči továrenskej dokumentácii, môže sa stať, že ani overenie cez VIN nezabezpečí ten pravý autodiel. V tom prípade nie je problém tovar do 14 dní vrátiť alebo vymeniť.
Pri produkte je uvedené "Momentálne nedostupné"
Žiaľ, takýto tovar nevieme objednať, avšak jeho dostupnosť vám oznámime. Kliknite si na tlačidlo "strážiť dostupnosť", vyplňte svoju mailovú adresu a systém vám oznámi e-mailom, keď bude tovar opäť dostupný.
Diely si viete vyberať podľa výrobného čísla karosérie v našom VIN katalógu ak sú k vozidlu dostupné údaje.
V prípade, že vaše vozidlo nevieme nájsť, odporúčame jeho výber v katalógu náhradných dielov a zadanie VIN čísla k objednávke do políčka VIN.