Posielanie tovaru
Objednávajte v pracovných dňoch do 16:00 a tovar odošleme hneď nasledejúci deň. Vsšetky informácie o lehotách odosielania tovaru.
Kedy odosielame tovar zákazníkom?
Objednávky spracovávame a odosielame priebežne. Položky skladom sú odosielané v ten istý alebo nasledujúci pracovný deň. Objednávky prijaté do 16:00 v pracovných dňoch budú odoslané nasledujúci pracovný deň. Môže sa stať, že niektoré menej bežné typy položiek pôjdu priamo od výrobcov alebo z centrálneho skladu a dodávateľov. V tom prípade sú k nám väčšinou dopravené v rozmedzí 24-36 hodín a následne expedované. O dodacej lehote, ktorej odoslanie tovaru skladom prekročí štandardnú lehotu 2 dni, Vás budeme informovať.
Ako rýchlo tovar dostanete?
Tovar odosielame v rovnaký deň alebo ďalší pracovný deň od spracovania objednávky. Treba počítať s tým, že ak objednávate vo večerných hodinách, objednávka sa začne spracovávať až nasledujúci pracovný deň. Cez víkend nepracujeme a víkendové objednávky sa spracovávajú v prvý pracovný deň po víkende s doručením najskôr nasledujúci pracovný deň.
Tabuľka rýchlosti doručenia tovaru
Deň a čas objednávky | Stav skladu | Deň spracovania |
---|---|---|
Pracovný deň (PD) do 12:00 | Na sklade | Rovnaký alebo nasledujúci pracovný deň (po 16:00 sa už pre spracovanie počíta ďalší pracovný deň) |
Pracovný deň (PD) do 16:00 | Na sklade | Spracovanie rovnaký deň, odoslanie nasledujúci pracovný deň (po 16:00 sa už pre spracovanie počíta ďalší pracovný deň) |
Pracovný deň (PD) od 16:00 | Na sklade | Spracovanie nasledujúci pracovný deň, odoslanie rovnaký alebo naledujúci pracovný deň. |
V akom čase Vám tovar doručia?
Kuriér dopredu informuje cez SMS o približnom čase doručenia zásielky na telefónnom čísle uvedenom v objednávke. Preto odporúčame mať telefón pri sebe, aby ste mohli zásielku prebrať.
Ako sa dozviem či sa objednávka podarila?
Každú objednávku spracujeme. Oznámenie o objednávke posielame vždy na e-mail ktorý zadáte pri objednávaní alebo máte uvedený v objednávke ale v profile zákazníka. V prípade, že e-mail nedorazí, uviedli ste nesprávnu adresu alebo je umiestnený v nevyžiadanej pošte (SPAM). Konzultujte vášho poskytovateľa e-mailu.