Osobný odber už aj v Bratislave. Svoje objednávky si môžete vyzdvihnúť osobne na adrese Rudroffova 1, 831 06 Bratislava.
Skopírované do schránky
Facebook
Twitter
Skopírovať odkaz

Výmena kompresora klimatizácie

Pre správnu funkčnosť nového kompresoru klimatizácie je potrebné dodržať nasledujúci postup. Vyhnete sa tak zamietnutej reklamácii. Mnoho servisov mechanikov tento postup nedodržuje, preto odporúčame, aby ste ho vyžadovali.

Pre úspešné reklamovanie kompresoru klimatizácie je vyžadované, aby bola s reklamovaným kompresorom dodaná kópia dokladu za opravu so súpiskou prevedených prác a že výmena kompresoru klimatizácie bola prevedená nasledujúcim spôsobom:

  1. bola prevedená výmena vysúšača
  2. bola prevedená výmena všetkých použitých častí (expanzná tryska, expanzný ventil atď.)
  3. bolo prevedené vypláchnutie systému / vyčistenie všetkých častí, ktoré neboli vymenené, aby nedošlo k poškodeniu nového kompresoru
  4. bolo doplnené zodpovedajúce množstvo predpísaného oleja

Niekedy býva kompresor dodaný bez oleja. V takom prípade je pred inštaláciou nutné doplniť chybujúce množstvo. Opravy systému klimatizácie môže vykonávať iba osoba k tomu preškolená a musí postupovať podľa pokynov výrobcu vozidla.

Ak nemôžete kompresor vrátiť zazátkovaný (pre posúdenie zbytkového oleja), je nutné spraviť kontrolu množstva a typu oleja a tieto informácie doložiť.

V prípade reklamácie musia byť všetky procesy spojené s výmenou kompresoru (súčasti, práce) zdokumentované na konečnom doklade, ktoré je nutné doložiť. Nevykonanie prác výrobca analýzou zistí a reklamáciu zamietne.

x

Novinky emailom

Vložte Vašu e-mail adresu a dostávajte novinky.




x

Váš nákupný košík


UPOZORNENIE



Prebehla aktualizácia cien a skladovej dostupnosti tovarov z Vášho košíka.

Prosím, prekontrolujte si nákupný košík.


x

Strážiť dostupnosť



Zadajte e-mail a my vás upozorníme, keď bude tento produkt opäť dostupný.




Vyplňte e-mail
O D O S L A N É