Osobný odber už aj v Bratislave. Svoje objednávky si môžete vyzdvihnúť osobne na adrese Rudroffova 1, 831 06 Bratislava.
x

Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.



Vyplňte všetky polia
O D O S L A N É

Tesnenie pod hlavu - náhradné diely pre dodávky FIAT DOBLO Bus (263_) 1.4 (263AXA1A)
1368ccm / 70kW / 95HP [02/2010 - ] 843 A1.000




Moje autoMotorHlava valcov motora › Tesnenie pod hlavu


AJUSA (1)
CORTECO (1)
ELRING (1)
VICTOR REINZ (1)
Tesnenie hlavy valcov CORTECO 415267P väčší obrázok
  • Materiál: Kov
Cena po zľave
11,10 € s DPH
9,25 € bez DPH
Pôvodná cena
12,43 € s DPH
10,36 € bez DPH
ks
Na sklade /Odoslané do 24h/

Tesnenie hlavy valcov ELRING 344.661

Kód tovaru: ELR-344.661
Tesnenie hlavy valcov ELRING 344.661 väčší obrázok
  • Hrúbka [mm]: 0,49
  • Montážna hrúbka [mm]: 0,49
  • Priemer [mm]: 72,4
  • Konštrukcia tesnenia: Kov-ulozenie-tesnenie
  • Počet vrstiev: 2
  • Rozdeľovač zapaľovania/palec: 111.590
Cena po zľave
11,80 € s DPH
9,83 € bez DPH
Pôvodná cena
13,19 € s DPH
10,99 € bez DPH
ks
Na sklade /Odoslané do 24h/
Tesnenie hlavy valcov VICTOR REINZ 61-37110-00 väčší obrázok
  • Čislo motora: 843 A1.000

  • Konštrukcia tesnenia: Kov-ulozenie-tesnenie
  • Priemer [mm]: 73
  • len v spojení s: 14-35731-01
Cena po zľave
12,00 € s DPH
10,00 € bez DPH
Pôvodná cena
13,38 € s DPH
11,15 € bez DPH
ks
Na sklade /Odoslané do 24h/

Tesnenie hlavy valcov AJUSA 10175800

Kód tovaru: AJU-10175800
Tesnenie hlavy valcov AJUSA 10175800 väčší obrázok
  • Čislo motora: 843 A1.000

  • Priemer [mm]: 72,5
Cena po zľave
28,60 € s DPH
23,83 € bez DPH
Pôvodná cena
32,64 € s DPH
27,20 € bez DPH
ks
Na sklade /Odoslané do 24h/
x

Novinky emailom

Vložte Vašu e-mail adresu a dostávajte novinky.




x

Váš nákupný košík


UPOZORNENIE



Prebehla aktualizácia cien a skladovej dostupnosti tovarov z Vášho košíka.

Prosím, prekontrolujte si nákupný košík.


x

Strážiť dostupnosť



Zadajte e-mail a my vás upozorníme, keď bude tento produkt opäť dostupný.




Vyplňte e-mail
O D O S L A N É