BOSCH Akumulátorová uhlová brúska s X-LOCK GWX 18V-10 P 0 601 9J4 200
BOSCH Akumulátorová uhlová brúska s X-LOCK GWX 18V-10 P
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Obsah balenia BOSCH Akumulátorová uhlová brúska s X-LOCK GWX 18V-10 P (0 601 9J4 200):
Technické údaje BOSCH Akumulátorová uhlová brúska s X-LOCK GWX 18V-10 P (0 601 9J4 200):
Rozmery balenia (šírka) | 134 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 387 mm |
Rozmery balenia (výška) | 162 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 134 x 387 x 162 mm |
Napätie akumulátora | 18,0 V |
Voľnobežné otáčky, až do | 9.000 min-1 |
Voľnobežné otáčky | 9.000 min-1 |
Hmotnosť bez akumulátora | 1,9 kg |
Ø kotúča | 125 mm |
Hodnota emisie vibrácií ah [Obrusovanie povrchovej plochy (hrubovanie)] | 6,0 m/s² |
Nepresnosť K [Obrusovanie povrchovej plochy (hrubovanie)] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Brúsenie s brúsnym listom] | 3,0 m/s² |
Nepresnosť K [Brúsenie s brúsnym listom] | 1,5 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.