BOSCH GBH 18V-36 C
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Akumulátorové vŕtacie kladivo BITURBO s SDS max GBH 18V-36 C, GBH 18V-36 C Professional kombinuje extrémnu kompaktnosť a vysoký výkon pre náročné práce v betóne. Jeho hmotnosť je 6,1 kg a jeho konštrukcia je kompaktnejšia a ľahšia než akékoľvek iné akumulátorové kladivo SDS max na trhu. Bezuhlíková technológia kladivá BITURBO prináša vynikajúci výkon max. 7,0 J. Je kompatibilné so všetkými akumulátormi a nabíjačkami Bosch Professional 18 V (Professional 18V Systém). Pre maximálny výkon používaj ProCORE18V, 8,0 Ah alebo 12 Ah. 2× akumulátor ProCORE18V 8.0Ah (1 600 A01 6GK); Rýchlonabíjačka GAL 1880 CV (1 600 A00 B8G); 1× modul Bluetooth Low Energy GCY 42 Professional (1 600 A01 3WF); Prídavná rukoväť (2 608 000 702); Strojová tkanina (katalógové číslo 1 619 200 413); Tuba s vazelínou (katalógové číslo 1 615 430 010); Kufor na prenášanie (katalógové číslo 1 605 438 1G2)
Obsah balenia BOSCH GBH 18V-36 C (0 611 915 002):
- 2× akumulátor ProCORE18V 8.0Ah (1 600 A01 6GK).
- Rýchlonabíjačka GAL 1880 CV (1 600 A00 B8G).
- 1× modul Bluetooth Low Energy GCY 42 Professional (1 600 A01 3WF).
- Prídavná rukoväť (2 608 000 702).
- Strojová tkanina (katalógové číslo 1 619 200 413).
- Tuba s vazelínou (katalógové číslo 1 615 430 010).
- Kufor na prenášanie (katalógové číslo 1 605 438 1G2).
Oblasti využitia BOSCH GBH 18V-36 C (0 611 915 002):
- Vŕtanie do betónu
- Vŕtanie do kameňa
- Sekanie do betónu
- Sekanie do prírodných materiálov
- Sekanie do kameňa
Technické údaje BOSCH GBH 18V-36 C (0 611 915 002):
Priemer otvoru vŕtaného do betónu, príklepové vrtáky, od | 14 mm |
Priemer otvoru vŕtaného do betónu, príklepové vrtáky, až do | 35 mm |
Priemer vŕtania s príklepom do betónu | 14 – 35 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 460 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 408 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 618 mm |
Rozmery balenia (výška) | 150 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 408 x 618 x 150 mm |
Kapacita akumulátora | 8,0 Ah |
Napätie akumulátora | 18,0 V |
Hmotnosť s akumulátorom | 6,1 kg |
Energia príklepu (podľa EPTA 05/2016) | 7 J |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, až do | 2.900 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach | 0 – 2.900 min-1 |
Menovité otáčky, od | 0 ot/min |
Menovité otáčky, až do | 500 ot/min |
Menovité otáčky | 0 – 500 ot/min |
Hmotnosť bez akumulátora | 5,1 kg |
Držiak nástrojov | SDS max |
Rec. app. range in concr. with ham. dr. bits, from | 14 mm |
Rec. app. range in concr. with hammer dr. bits, to | 35 mm |
Optimálny rozsah využitia do betónu s príklepovými vrtákmi | 14 – 35 mm |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie s príklepom do betónu] | 11,4 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie s príklepom do betónu] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Sekanie do betónu] | 10,8 m/s² |
Nepresnosť K [Sekanie do betónu] | 1,5 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.