BOSCH GBM 10 RE
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Vŕtačka GBM 10 RE, Výkonná a kompaktná, Výkonný motor ideálny na vŕtanie dier do kovu až do priemeru 10 mm, Fixovanie vŕtacieho vretena v ložisku pre veľkú presnosť, Kompaktný dizajn a nízka hmotnosť pre optimálne ovládanie pri vŕtaní stredne veľkých otvorov, Rýchloupínacie skľučovadlo 1 – 10 mm (katalógové číslo 2 609 110 750)
Oblasti využitia BOSCH GBM 10 RE (0 601 473 600):
- Vŕtanie do betónu
- Vŕtanie do železných kovov
- Vŕtanie do dreva
- Vŕtanie syntetického materiálu
- Vŕtanie do neželezných kovov
- Vŕtanie do kameňa
- Suché vŕtanie do kameňa
- Skrutky
- Kefovanie materiálov s povrchovou vrstvou
- Kefovanie železných kovov
- Kefovanie dreva
- Kefovanie neželezných kovov
Technické údaje BOSCH GBM 10 RE (0 601 473 600):
Rozmery balenia (šírka) | 240 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 280 mm |
Rozmery balenia (výška) | 70 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 240 x 280 x 70 mm |
Napätie, elektrické, až do | 230 V |
Napätie, elektrické | 230 V |
Upínanie nástrojov | 1/2" |
Menovitý príkon | 600 W |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, do | 2.600 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň | 0 – 2.600 ot/min |
Výkon | 360 W |
Hmotnosť | 1,7 kg |
Rozmery náradia (šírka) | 68 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 267 mm |
Rozmery náradia (výška) | 194 mm |
Ø vrtu do dreva, do | 25 mm |
Ø vrtu do dreva | 25 mm |
Ø vrtu do ocele, do | 10 mm |
Ø vrtu do ocele | 10 mm |
Menovitá rýchlosť, 1. stupeň | 1.676 ot/min |
Menovité otáčky | 1.676 ot/min |
Menovitý krútiaci moment, 1. stupeň | 20,0 Nm |
Menovitý krútiaci moment | 20,0 Nm |
Pripájací závit vretena | 1/2" |
Upínací rozsah skľučovadla, min. | 1 mm |
Upínací rozsah skľučovadla, max. | 10 mm |
Upínací rozsah skľučovadla, min/max | 1 – 10 mm |
Ø vrtu do hliníka, do | 10 mm |
Ø vrtu do hliníka | 10 mm |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie do kovov] | 4,8 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie do kovov] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Skrutkovanie] | 2,8 m/s² |
Nepresnosť K [Skrutkovanie] | 1,5 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.