BOSCH GDR 12V-110
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Akumulátorový rázový uťahovač GDR 12V-110, Dlhšia životnosť a vyššia presnosť a pritom tak kompaktné ako vždy, Životnosť dlhšia o 100 % vďaka technológii bezuhlíkového motora a optimalizovanému príklepovému mechanizmu, Väčšia presnosť pri skrutkovaní: 2-stupňová funkcia PowerControl zabraňuje pretočeniu malých skrutiek a max. krútiaci moment 110 Nm, Dlhší čas chodu vďaka 2,5 Ah akumulátorom, Kartónová škatuľa; Vložka L-BOXX na náradie
Obsah balenia BOSCH GDR 12V-110 (0 601 9E0 002):
- Kartónová škatuľa.
- Vložka L-BOXX na náradie.
Technické údaje BOSCH GDR 12V-110 (0 601 9E0 002):
Napätie akumulátora | 12,0 V |
Rozmery náradia (šírka) | 54 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 139 mm |
Rozmery náradia (výška) | 177 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 215 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 335 mm |
Rozmery balenia (výška) | 80 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 215 x 335 x 80 mm |
Voľnobežné otáčky, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, až do | 1.200 ot/min |
Voľnobežné otáčky | 0-1.200 ot/min |
Hmotnosť s akumulátorom | 0,9 kg |
Držiak nástrojov | 1/4'' štvorhran Uni |
Voľnobežné otáčky, 1. úroveň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. úroveň, do | 1.200 ot/min |
Voľnobežné otáčky (1. stupeň) | 0-1.200 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. úroveň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. úroveň, do | 2.600 ot/min |
Voľnobežné otáčky (2. stupeň) | 0-2.600 ot/min |
Počet stupňov krútiaceho momentu | 2 |
Max. krútiaci moment | 110 Nm |
Frekvencia príklepu, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu, až do | 3.100 min-1 |
Frekvencia príklepu | 0-3.100 min-1 |
Frekvencia príklepu (1. stupeň) | 0-2.700 min-1 |
Frekvencia príklepu (2. stupeň) | 0-3.100 min-1 |
Veľkosť tučného | M 4 – M 12 |
Hodnota emisie vibrácií ah [Uťahovanie skrutiek a matíc maximálne prípustnej veľkosti] | 10,0 m/s² |
Nepresnosť K [Uťahovanie skrutiek a matíc maximálne prípustnej veľkosti] | 1,5 m/s² |

Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.