BOSCH GDX 18V-200 C
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Akumulátorový rázový uťahovač GDX 18V-200 C, Vysoký výkon v kompaktných rozmeroch, Pripravené na všetky možnosti použitia vďaka upínaniu nástrojov 2 v 1: vnútorný šesťhran ¼" a vonkajší štvorhran ½", Výkonné používanie aj na ťažko prístupných miestach vďaka najlepšiemu pomeru dĺžky hlavy a krútiaceho momentu, Modul Bluetooth Connectivity poskytuje odozvu náradia, plynulý rozbeh a servisné informácie prostredníctvom mobilného zariadenia, Kartónová škatuľa; Polovičná vložka do kufra L-BOXX na náradie a nabíjačku (1 600 A01 CU5)
Obsah balenia BOSCH GDX 18V-200 C (0 601 9G4 204):
- Kartónová škatuľa.
- Polovičná vložka do kufra L-BOXX na náradie a nabíjačku (1 600 A01 CU5).
Technické údaje BOSCH GDX 18V-200 C (0 601 9G4 204):
Rozmery náradia (šírka) | 70 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 147 mm |
Rozmery náradia (výška) | 208 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 269 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 325 mm |
Rozmery balenia (výška) | 113 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 269 x 325 x 113 mm |
Voľnobežné otáčky, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, až do | 3.400 ot/min |
Voľnobežné otáčky | 0-3.400 ot/min |
Napätie akumulátora | 18,0 V |
Držiak nástrojov | Array |
Voľnobežné otáčky, 1. úroveň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. úroveň, do | 1.100 ot/min |
Voľnobežné otáčky (1. stupeň) | 0-1.100 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. úroveň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. úroveň, do | 2.300 ot/min |
Voľnobežné otáčky (2. stupeň) | 0-2.300 ot/min |
Voľnobežné otáčky (3. stupeň) | 0-3.400 ot/min |
Počet stupňov krútiaceho momentu | 3 |
Hmotnosť bez akumulátora | 1,2 kg |
Max. krútiaci moment | 200 Nm |
Frekvencia príklepu, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu, až do | 4.000 min-1 |
Frekvencia príklepu | 0-4.000 min-1 |
Frekvencia príklepu (1. stupeň) | 0-2.300 min-1 |
Frekvencia príklepu (2. stupeň) | 0-3.400 min-1 |
Frekvencia príklepu (3. stupeň) | 0-4.000 min-1 |
Veľkosť tučného | M 6 – M 16 |
Hodnota emisie vibrácií ah [Uťahovanie skrutiek a matíc maximálne prípustnej veľkosti] | 9,8 m/s² |
Nepresnosť K [Uťahovanie skrutiek a matíc maximálne prípustnej veľkosti] | 1,5 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.