BOSCH GDX 18V-200
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Akumulátorový rázový uťahovač GDX 18V-200, Kompaktné a výkonné náradie Bosch GDX 18V-200 Professional je kombináciou rázového skrutkovača a uťahovača. Jedinečný držiak nadstavcov 2 v 1 je vybavený vnútorným šesťhranom 1/4’’ a štvorhranom 1/2’’, vďaka čomu je toto náradie pripravené na skrutkovanie aj uťahovanie. Toto náradie s viacerými rozhraniami eliminuje potrebu samostatného rázového skrutkovača a rázového uťahovača. Vďaka vysokému uťahovaciemu momentu a extrémne krátkej hlave je toto náradie vynikajúcou voľbou na náročné používanie aj na ťažko dostupných miestach. Bezuhlíkový motor a funkcia elektronickej ochrany motora Electronic Motor Protection (EMP) zaručujú vysoký výkon, dlhšiu výdrž a dlhšiu životnosť náradia. GDX 18V-200 je vynikajúce náradie pri práci s drevom, kovom a oceľou. Náradie je kompatibilné so všetkými akumulátormi a nabíjačkami Bosch Professional 18 V (Profesionálny 18 V systém). Kartónová škatuľa
Technické údaje BOSCH GDX 18V-200 (0 601 9J2 204):
Rozmery náradia (šírka) | 61 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 147 mm |
Rozmery náradia (výška) | 206 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 184 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 224 mm |
Rozmery balenia (výška) | 96 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 184 x 224 x 96 mm |
Voľnobežné otáčky, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, až do | 3.400 ot/min |
Voľnobežné otáčky | 0-3.400 ot/min |
Napätie akumulátora | 18,0 V |
Držiak nástrojov | Array |
Záberový moment, max. | 350 Nm |
Voľnobežné otáčky, 1. úroveň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. úroveň, do | 3.400 ot/min |
Voľnobežné otáčky (1. stupeň) | 0-3.400 ot/min |
Hmotnosť bez akumulátora | 1,2 kg |
Max. krútiaci moment | 200 Nm |
Frekvencia príklepu, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu, až do | 4.200 min-1 |
Frekvencia príklepu | 0-4.200 min-1 |
Veľkosť tučného | M 6 – M 16 |
Hodnota emisie vibrácií ah [Uťahovanie skrutiek a matíc maximálne prípustnej veľkosti] | 10,0 m/s² |
Nepresnosť K [Uťahovanie skrutiek a matíc maximálne prípustnej veľkosti] | 1,5 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.