BOSCH GGS 28 C
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Priama brúska GGS 28 C, Praktické náradie pre univerzálne brúsenie, Kompaktný ergonomický tvar pre rôzne brusičské práce, Výkonný motor s príkonom 650 W a s plynulým rozbehom pre rýchly postup v práci, Funkcia KickBack Control: rozpozná zaseknutie náradia a okamžite ho vypne, 2× vidlicové kľúče WAF 19 (katalógové číslo 3 607 950 024); Upínacia klieština so zaisťovacou maticou 6 mm (2 608 570 137)
Obsah balenia BOSCH GGS 28 C (0 601 220 000):
- 2× vidlicové kľúče WAF 19 (katalógové číslo 3 607 950 024).
- Upínacia klieština so zaisťovacou maticou 6 mm (2 608 570 137).
Technické údaje BOSCH GGS 28 C (0 601 220 000):
Rozmery balenia (šírka) | 168 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 419 mm |
Rozmery balenia (výška) | 126 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 168 x 419 x 126 mm |
Napätie, elektrické | 230 V |
Voľnobežné otáčky, od | 30.000 min-1 |
Voľnobežné otáčky | 30.000 min-1 |
Menovitý príkon | 600 W |
Ø krčka vretena | 43 mm |
Hmotnosť | 1,4 kg |
Rozmery náradia (šírka) | 38 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 291 mm |
Rozmery náradia (výška) | 75 mm |
Max. Ø brúsneho nástroja | 50 mm |
Výkon | 350 W |
Max. Ø upínacej klieštiny | 8 mm |
Kľúčové plochy upínacej matice | 19 mm |
Kľúčové plochy vybrusovacieho vretena | 19 mm |
Spínač(e) | Aretovateľný spínač |
Hodnota emisie vibrácií ah [Obrusovanie povrchovej plochy do Ø 25] | 3,0 m/s² |
Nepresnosť K [Obrusovanie povrchovej plochy do Ø 25] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Obrusovanie povrchovej plochy do Ø 50] | 8,0 m/s² |
Nepresnosť K [Obrusovanie povrchovej plochy do Ø 50] | 1,5 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.