BOSCH GGS 8 CE
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Priama brúska GGS 8 CE, Výkonný špecialista na povrchy, Výkonný motor s príkonom 750 W a s plynulým rozbehom na rýchly postup v práci, Praktická konštrukcia a vysoký krútiaci moment – ideálna na brúsenie plôch s lamelovými kotúčmi, kefami a iným príslušenstvom, KickBack Control: rozpozná zaseknutie kotúča a okamžite vypne motor – zabezpečuje vysokú ochranu používateľa, Kľúč 13 mm (katalógové číslo 3 607 950 025); Kľúč 19 mm (katalógové číslo 3 607 950 024); Upínacia klieština so zaisťovacou maticou 6 mm (2 608 570 137)
Obsah balenia BOSCH GGS 8 CE (0 601 222 100):
- Kľúč 13 mm (katalógové číslo 3 607 950 025).
- Kľúč 19 mm (katalógové číslo 3 607 950 024).
- Upínacia klieština so zaisťovacou maticou 6 mm (2 608 570 137).
Technické údaje BOSCH GGS 8 CE (0 601 222 100):
Rozmery náradia (výška) | 77 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 155 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 500 mm |
Rozmery balenia (výška) | 110 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 155 x 500 x 110 mm |
Napätie, elektrické | 230 V |
Voľnobežné otáčky, od | 2.500 min-1 |
Voľnobežné otáčky, až do | 8.000 min-1 |
Voľnobežné otáčky | 2.500 – 8.000 min-1 |
Menovitý príkon | 750 W |
Ø krčka vretena | 43 mm |
Hmotnosť | 1,7 kg |
Rozmery náradia (šírka) | 387 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 77 mm |
Max. Ø brúsneho nástroja | 50 mm |
Výkon | 420 W |
Max. Ø upínacej klieštiny | 8 mm |
Kľúčové plochy upínacej matice | 19 mm |
Kľúčové plochy vybrusovacieho vretena | 13 mm |
Max. Ø leštiaceho nástroja | 80 mm |
Spínač(e) | Aretovateľný spínač |
Hodnota emisie vibrácií ah [Obrusovanie povrchovej plochy do Ø 25] | 2,5 m/s² |
Nepresnosť K [Obrusovanie povrchovej plochy do Ø 25] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Obrusovanie povrchovej plochy do Ø 50] | 2,5 m/s² |
Nepresnosť K [Obrusovanie povrchovej plochy do Ø 50] | 2,5 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.