BOSCH GSB 12V-30
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Akumulátorový príklepový vŕtací skrutkovač GSB 12V-30, Pozoruhodné funkcie, spoľahlivá práca, Špičkové funkcie na dosah pri skrutkovaní a vŕtaní, Bezuhlíkový motor zaručuje dlhšiu životnosť náradia, Vysoký krútiaci moment a vysoké rýchlosti vŕtania umožňujú rýchlu a spoľahlivú prácu, Kartónová škatuľa
Technické údaje BOSCH GSB 12V-30 (0 601 9G9 102):
Typ akumulátora | Li-Ion |
Max. frekvencia príklepu | 24.000 min-1 |
Upínací rozsah skľučovadla, min. | 1 mm |
Upínací rozsah skľučovadla, max. | 10 mm |
Upínací rozsah skľučovadla, min/max | 1 / 10 mm |
Max. Ø vrtu do muriva | 8 mm |
Rozmery náradia (výška) | 185 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 192 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 230 mm |
Rozmery balenia (výška) | 94 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 192 x 230 x 94 mm |
Max. Ø vrtu do dreva | 20 mm |
Krútiaci moment (mäkký) | 18 Nm |
Krútiaci moment do (tvrdý) | 30 Nm |
Krútiaci moment (mäkký/tvrdý/max.) | 18/30/- Nm |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, do | 420 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. stupeň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. stupeň, do | 1.600 ot/min |
Voľnobežné otáčky (1. stupeň / 2. stupeň) | 0 – 420 / 0 – 1.600 ot/min |
Hmotnosť bez akumulátora | 0,82 kg |
Nastavenia krútiaceho momentu (štandardné) | 20 |
Nastavenia krútiaceho momentu (doplnkové) | 2 |
Počet stupňov krútiaceho momentu | 20+2 |
Max. Ø vrtu do hliníka | 10 mm |
Max. Ø vrtu do ocele | 10 mm |
Max. Ø skrutiek | 8 mm |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie do kovov] | 2,1 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie do kovov] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie s príklepom do muriva] | 10,6 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie s príklepom do muriva] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Skrutkovanie] | 1,5 m/s² |
Nepresnosť K [Skrutkovanie] | 1,0 m/s² |
![](/files/logo-small/png/bosch-4.png)
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.