BOSCH GSB 162-2 RE
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Príklepová vŕtačka GSB 162-2 RE, GSB 162-2 RE Professional je vysokovýkonná 2-rýchlostná elektrická príklepová vŕtačka určená na najnáročnejšie práce vrátane suchého vŕtania diamantovými korunkami. Jej extrémne silný motor triedy 1 500 W s vysokou kapacitou preťaženia a vysokým krútiacim momentom je ideálny na intenzívne a náročné použitie. Jej rýchlosť je špecificky optimalizovaná na rýchly postup vŕtania dier priemeru až do 162 mm aj s diamantovými vŕtacími korunkami bez funkcie príklepu. Spojka tejto príklepovej vŕtačky s ovládaním otáčok poskytuje vyššiu úroveň ochrany používateľa aj pri práci v najtvrdších materiáloch. Toto náradie je určené na vŕtanie a suché vŕtanie diamantovými korunkami do betónu, kameňa a muriva. Kufor na prenášanie; Prídavná rukoväť (2 608 025 205); Hĺbkový doraz (katalógové číslo 2 600 460 045); Upínacie skľučovadlo s ozubeným vencom 16 mm (1 608 571 057)
Obsah balenia BOSCH GSB 162-2 RE (0 601 18B 000):
- Kufor na prenášanie.
- Prídavná rukoväť (2 608 025 205).
- Hĺbkový doraz (katalógové číslo 2 600 460 045).
- Upínacie skľučovadlo s ozubeným vencom 16 mm (1 608 571 057).
Oblasti využitia BOSCH GSB 162-2 RE (0 601 18B 000):
- Vŕtanie do betónu
- Vŕtanie do železných kovov
- Vŕtanie do dreva
- Vŕtanie syntetického materiálu
- Vŕtanie do neželezných kovov
- Vŕtanie do kameňa
- Suché vŕtanie do kameňa
- Skrutky
- Kefovanie materiálov s povrchovou vrstvou
- Kefovanie železných kovov
- Kefovanie dreva
- Kefovanie neželezných kovov
Technické údaje BOSCH GSB 162-2 RE (0 601 18B 000):
Rozmery balenia (šírka) | 332 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 547 mm |
Rozmery balenia (výška) | 152 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 332 x 547 x 152 mm |
Napätie, elektrické, až do | 230 V |
Napätie, elektrické | 230 V |
Upínanie nástrojov | 5/8" 16 UNF |
Menovitý príkon | 1.500 W |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, do | 750 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň | 0 – 750 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. stupeň, od | 1.800 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. stupeň | 1.800 ot/min |
Výkon | 840 W |
Hmotnosť | 4,8 kg |
Rozmery náradia (šírka) | 97 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 464 mm |
Rozmery náradia (výška) | 175 mm |
Frekvencia príklepu pri voľnobežných otáčkach, 1. stupeň, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu pri voľnobežných otáčkach, 1. stupeň, do | 12.750 min-1 |
Frekvencia príklepu pri voľnobežných otáčkach, 2. stupeň | 30.600 min-1 |
Frekvencia príklepu vo voľnobehu | 0 – 12.750 / 30.600 min-1 |
Ø vrtu do dreva, od | 50 mm |
Ø vrtu do dreva, do | 32 mm |
Ø vrtu do dreva | 50 / 32 mm |
Ø vrtu do ocele, od | 20 mm |
Ø vrtu do ocele, do | 14 mm |
Ø vrtu do ocele | 20 / 14 mm |
Menovitá rýchlosť, 1. stupeň | 555 ot/min |
Menovité otáčky, 2. stupeň | 1.300 ot/min |
Menovité otáčky | 555 / 1.300 ot/min |
Menovitý krútiaci moment, 1. stupeň | 17,0 Nm |
Menovitý krútiaci moment, 2. stupeň | 5,0 Nm |
Menovitý krútiaci moment | 17,0 / 5,0 Nm |
Pripájací závit vretena | 5/8" 16 UNF |
Upínací rozsah skľučovadla, min. | 3 mm |
Upínací rozsah skľučovadla, max. | 16 mm |
Upínací rozsah skľučovadla, min/max | 3 – 16 mm |
Ø vrtu do muriva, od | 162 mm |
Ø vrtu do muriva, do | 82 mm |
Ø vrtu do muriva | 162 / 82 mm |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie do kovov] | 6,0 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie do kovov] | 1,5 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie do betónu s príklepom] | 23,0 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie do betónu s príklepom] | 3,0 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Skrutkovanie] | 1,5 m/s² |
Nepresnosť K [Skrutkovanie] | 0,0 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Rezanie závitov] | 1,5 m/s² |
Nepresnosť K [Rezanie závitov] | 0,0 m/s² |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.