BOSCH Akumulátorový vŕtací skrutkovač GSR 12V-30 (bez batérie)
BOSCH Akumulátorový vŕtací skrutkovač GSR 12V-30 (bez batérie)
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Akumulátorový vŕtací skrutkovač GSR 12V-30, Akumulátorový vŕtací skrutkovač GSR 12V-30 Professional ponúka špičkové funkcie na skrutkovanie a vŕtanie do dreva a kovu za menej peňazí. Bezuhlíkový motor EC náradia šetrí cenný čas a prostriedky elimináciou opotrebovania uhlíkov a umožňuje prácu bez nutnosti údržby. Tento mimoriadne efektívny vŕtací skrutkovač poskytuje pozoruhodnú kombináciu vysokého krútiaceho momentu a vysokých rýchlostí vŕtania na rýchlu a výkonnú prácu; kompaktná konštrukcia zaručuje nízku hmotnosť náradia a ľahké používanie v stiesnených priestoroch. Kartónová škatuľa
Technické údaje BOSCH GSR 12V-30 (0 601 9G9 002):
Typ akumulátora | Li-Ion |
Rozmery náradia (výška) | 185 mm |
Rozmery balenia (šírka) | 192 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 227 mm |
Rozmery balenia (výška) | 91 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 192 x 227 x 91 mm |
Max. Ø vrtu do dreva | 20 mm |
Krútiaci moment (mäkký) | 18 Nm |
Krútiaci moment do (tvrdý) | 30 Nm |
Krútiaci moment (mäkký/tvrdý/max.) | 18/30/- Nm |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 1. stupeň, do | 420 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. stupeň, od | 0 ot/min |
Voľnobežné otáčky, 2. stupeň, do | 1.600 ot/min |
Voľnobežné otáčky (1. stupeň / 2. stupeň) | 0 – 420 / 0 – 1.600 ot/min |
Upínací rozsah skľučovadla, min. | 0,8 mm |
Upínací rozsah skľučovadla, max. | 10 mm |
Upínací rozsah skľučovadla, min/max | 0,8 / 10 mm |
Hmotnosť bez akumulátora | 0,72 kg |
Nastavenia krútiaceho momentu (štandardné) | 20 |
Nastavenia krútiaceho momentu (doplnkové) | 1 |
Počet stupňov krútiaceho momentu | 20+1 |
Max. Ø vrtu do hliníka | 10 mm |
Max. Ø vrtu do ocele | 10 mm |
Max. Ø skrutiek | 8 mm |
Hodnota emisie vibrácií ah [Vŕtanie do kovov] | 1,5 m/s² |
Nepresnosť K [Vŕtanie do kovov] | 1,4 m/s² |
Hodnota emisie vibrácií ah [Skrutkovanie] | 1,5 m/s² |
Nepresnosť K [Skrutkovanie] | 0,5 m/s² |

Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.