BOSCH Pílový list do priamočiarych píl T 301 CDF 2 608 636 229A
BOSCH Pílový list do priamočiarych píl T 301 CDF
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Pílový list do priamočiarych píl T 301 CDF ; T 301 CDF; BIM, brúsené s podbrusom; Tvrdé a mäkké drevo (4-65 mm), vrstvené dosky/HPL
Technické údaje BOSCH Pílový list do priamočiarych píl T 301 CDF (2 608 636 229A):
Tvrdé drevo, dosky, od [mm] | 4 |
Tvrdé drevo, dosky, do [mm] | 65 |
Tvrdé drevo, dosky [mm] | 4-65 |
Laminované dosky, od [mm] | 4 |
Laminované dosky, do [mm] | 65 |
Laminované dosky [mm] | 4-65 |
Materiál | BIM |
Tvar zubov | S podbrusom, s brúsenými zubami |
Celková dĺžka [mm] | 117 |
Rozstup zubov [mm] | 3,0 |
Oblasti využitia | Tvrdé a mäkké drevo (4-65 mm), vrstvené dosky/HPL |
Odporúčaná min. hrúbka materiálu [mm] | 4 |
Odporúčaná max. hrúbka materiálu [mm] | 65 |
Progresívne | nie |
Rozstup | nie |
Typ | T 301 CDF |
frézované zuby | nie |
brúsené zuby | nie |
špicaté zuby | nie |
S ostrím z tvrdého kovu | nie |
RIFF | nie |
rozvedené | nie |
zvlnený | nie |
so zvlneným ostrím | nie |
s voľným uhlom podbrusu | nie |
Rašpľa | nie |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.