BOSCH Vŕtacie kladivo s SDS plus GBH 2-26 RE 0 611 251 703
BOSCH Vŕtacie kladivo s SDS plus GBH 2-26 RE
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
Obsah balenia BOSCH Vŕtacie kladivo s SDS plus GBH 2-26 RE (0 611 251 703):
- Kufor na prenášanie (2 605 438 098).
- Hĺbkový doraz 210 mm (1 613 001 010).
- Prídavná rukoväť (katalógové číslo 1 612 025 057).
Oblasti využitia BOSCH Vŕtacie kladivo s SDS plus GBH 2-26 RE (0 611 251 703):
- Vŕtanie do betónu
- Vŕtanie do železných kovov
- Vŕtanie do dreva
- Vŕtanie syntetického materiálu
- Vŕtanie do kameňa
- Sekanie do betónu
- Sekanie do dreva
- Sekanie do kameňa
Technické údaje BOSCH Vŕtacie kladivo s SDS plus GBH 2-26 RE (0 611 251 703):
Rozmery balenia (šírka) | 355 mm |
Rozmery balenia (dĺžka) | 435 mm |
Rozmery balenia (výška) | 110 mm |
Rozmery balenia (šírka x dĺžka x výška) | 355 x 435 x 110 mm |
Napätie, elektrické | 230 V |
Menovitý príkon | 800 W |
Energia príklepu (podľa EPTA 05/2016) | 2,7 J |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, od | 0 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach, až do | 4.000 min-1 |
Frekvencia príklepu pri menovitých otáčkach | 0 – 4.000 min-1 |
Menovité otáčky, od | 0 ot/min |
Menovité otáčky, až do | 900 ot/min |
Menovité otáčky | 0 – 900 ot/min |
Hmotnosť | 2,7 kg |
Rozmery náradia (šírka) | 83 mm |
Rozmery náradia (dĺžka) | 377 mm |
Rozmery náradia (výška) | 210 mm |
Držiak nástrojov | SDS plus |
Priemer otvoru vŕtaného do betónu, príklepové vrtáky, od | 4 mm |
Priemer otvoru vŕtaného do betónu, príklepové vrtáky, až do | 26 mm |
Priemer otvoru vŕtaného do betónu, vrtáky do kladív | 4 – 26 mm |
Rec. appl. range concrete, hammer drill bits, from | 8 mm |
Rec. appl. range concrete, hammer drill bits, to | 16 mm |
Opt. rozsah aplikácie do betónu, príklepové vrtáky | 8 – 16 mm |
Max. priemer otvoru vŕtaného do muriva, vŕtacie korunky | 68 mm |
Max. Ø vrtu do kovu | 13 mm |
Max. Ø vrtu do dreva | 30 mm |
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.