Brzdový kotúč ATE 24.0124-0735.1
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- VonkajŠí priemer [mm]: 278,0
- Hrúbka brzd. kotúča (mm): 24,0
- Minimálna hrúbka (mm): 22,0
- Typ brzdového kotúča: vetraný
- Povrch: potiahnutá
- Počet dier: 5
- MAPP-Code existujúci
- Rozstupová kružnica (priemer) [mm]: 114,3
- VýŠka [mm]: 47,0
- Centrovací priemer [mm]: 72,0
- Vnútorný priemer [mm]: 143,0
- Priemer otvoru [mm]: 14,2
- Kontrolná značka: E1 90R-02C0115/0315
Alternatívne označenie: 424735

V roku 1906 založil podnikateľ Alfréd Teves v nemecku firmu, ktorá dodávala produkty pre vtedy vznikajúci automobilový priemysel. V roku 1920 bola spoločnosť premenovaná na ATE a začala sa špecializovať na brzdové systémy. Firma ATE bola prvým európskym výrobcom hydraulických brzdových systémov. Neskôr sa značka ATE začala angažovať v automobilovom športe a poznatky z tejto oblasti uplatňovala vo svojich produktoch. Od roku 1998 je ATE súčasťou Continental AG a dodáva brzdové systémy takmer všetkým nemeckým automobilkám. Okrem toho má vo svojom výrobnom programe hydraulické hadice, hydraulické spojky, spojkové valce a brzdové kvapaliny. Ďalej sú to komponenty pre ABS a ručné brzdy. V súčasnosti produkty firmy ATE využívajú v automobilovom športe značky Mercedes-Benz, Renault a Peugeot.
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupné 2 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
- 2.0 16V 02/2001 - 91kW 124HP 1989cm3 YF
- 2.3 16V 03/2004 - 110kW 150HP 2261cm3 GZ
- 3.0 V6 24V 02/2001 - 145kW 197HP 2967cm3 AJ
- 3.0 V6 24V 03/2004 - 149kW 203HP 2967cm3 AJ
- 2.0 (EPEW) 03/2000 - 05/2008 91kW 124HP 1988cm3 YF
- 3.0 V6 24V 4WD (EPFW) 03/2000 - 05/2008 145kW 197HP 2967cm3 AJ
- 2.0 4WD (EPEW) 03/2000 - 05/2008 91kW 124HP 1988cm3 YF
- 2.3 GX (EP3W) 12/2003 - 10/2004 110kW 150HP 2261cm3 L3-VE