Brzdový kotúč ICER 78BD3266-2
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Hrúbka brzd. kotúča (mm): 22
- VonkajŠí priemer [mm]: 257
- Typ brzdového kotúča: vetraný
- VýŠka [mm]: 47
- Centrovací priemer [mm]: 55
- Rozstupová kružnica (priemer) [mm]: 100
- Typ nápravy: Front
- Technické informačné číslo: 78BD3266-2
- Kontrolná značka: E1 90R-02C0074/0123
- Kontrolná značka: E1 90R-02C0452/0077
- Priemer [mm]: 55
- Hrúbka [mm]: 24
- Minimálna hrúbka (mm): 22
- Rozmiestnenie otvorov/Počet otvorov: 4
![](/files/logo-small/png/icer-1.png)
Značka ICER bola založená v Španielsku, v roku 1968. Založili ju španielski priemyselníci s myšlienkou vyrábať brzdové obloženia a spojky. Už v roku 1970 spoločnosť navrhla a vyrobila svoje prvé brzdové doštičky pre značku Austin. V roku 1980 vzniklo oddelenie výskumu a vývoja a firma zakúpila prvé testovacie stroje na svoje produkty. V súčasnosti ICER je popredným výrobcom komponentov pre brzdové a spojkové systémy množstva automobiliek. Výrobky sú na vysokej kvalitatívnej úrovni a sú obľúbené medzi zákazníkmi na celom svete.
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupné 4 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupných > 5 ks
Dostupné 4 ks
- 1.9 16V (BJ14) 09/1998 - 01/2001 84kW 114HP 1840cm3 FP55, FP
- 2.0 D 09/1998 - 05/2004 52kW 71HP 1998cm3 RF1G
- 2.0 TD 09/1998 - 12/2001 66kW 90HP 1998cm3 RF4F
- 2.0 TD 01/2001 - 05/2004 74kW 101HP 1998cm3 RF4F
- 1.6 (BJ10M) 01/2001 - 05/2004 70kW 95HP 1598cm3 ZM
- 1.6 (BJ10M) 01/2001 - 05/2004 72kW 98HP 1598cm3 ZM
- 1.9 16V (BJ10M) 09/1998 - 05/2004 84kW 114HP 1840cm3 FP55, FP
- 2.0 (BJFP) 01/2001 - 05/2004 96kW 131HP 1991cm3 FS7E, FS7G
- 2.0 (BJ10S) 02/2000 - 05/2004 98kW 133HP 1991cm3 FS
- 2.0 D (BJ1_) 09/1998 - 05/2004 52kW 71HP 1998cm3 RF1G, RF1S
- 2.0 TD (BJEP) 09/1998 - 05/2004 66kW 90HP 1998cm3 RF3F, RF2A
- 2.0 DiTD (BJEP) 10/2000 - 10/2002 74kW 101HP 1998cm3 RF4F
- 1.6 (BJ12) 10/2000 - 05/2004 70kW 95HP 1598cm3 ZM
- 1.6 (BJ10M) 01/2001 - 05/2004 72kW 98HP 1598cm3 ZM