Brzdový kotúč ICER 78BD9406-2
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Hrúbka brzd. kotúča (mm): 22
- VonkajŠí priemer [mm]: 260
- Typ brzdového kotúča: vetraný
- VýŠka [mm]: 28,2
- Centrovací priemer [mm]: 66
- Rozstupová kružnica (priemer) [mm]: 108
- Typ nápravy: Front
- Technické informačné číslo: 78BD9406-2
- Kontrolná značka: E1 90R-02C0289/0171
- Kontrolná značka: E1190R02C01049/52494
- Priemer [mm]: 66
- Hrúbka [mm]: 24
- Minimálna hrúbka (mm): 22
- Rozmiestnenie otvorov/Počet otvorov: 4
- Hmotnosť [kg]: 10852
Značka ICER bola založená v Španielsku, v roku 1968. Založili ju španielski priemyselníci s myšlienkou vyrábať brzdové obloženia a spojky. Už v roku 1970 spoločnosť navrhla a vyrobila svoje prvé brzdové doštičky pre značku Austin. V roku 1980 vzniklo oddelenie výskumu a vývoja a firma zakúpila prvé testovacie stroje na svoje produkty. V súčasnosti ICER je popredným výrobcom komponentov pre brzdové a spojkové systémy množstva automobiliek. Výrobky sú na vysokej kvalitatívnej úrovni a sú obľúbené medzi zákazníkmi na celom svete.
- 1.6 11/1995 - 05/2004 65kW 88HP 1580cm3 BFZ (XU5JP)
- 1.8 16V 10/2000 - 05/2004 85kW 116HP 1749cm3 6FZ (EW7J4)
- 1.9 D 10/1996 - 05/2004 55kW 75HP 1905cm3 DHW (XUD9SD)
- 1.9 TD 01/1996 - 05/2004 68kW 92HP 1905cm3 DHY (XUD9TE)
- 1.8 BiFuel 09/2000 - 05/2004 85kW 116HP 1749cm3 6FZ (EW7J4)
- 1.8 05/1997 - 05/2004 66kW 90HP 1761cm3 LFX (XU7JB)
- 1.8 10/1996 - 03/1999 74kW 101HP 1761cm3 LFZ (XU7JP), L6A (XU7JP)
- 1.8 16V 11/1995 - 10/2000 81kW 110HP 1761cm3 LFY (XU7JP4)
- 1.8 Bifuel 04/1999 - 05/2003 81kW 110HP 1761cm3 LFY (XU7JP4)
- 1.8 16V 10/2000 - 10/2004 85kW 116HP 1749cm3 6FZ (EW7J4)
- 1.9 D 10/1996 - 10/2004 55kW 75HP 1905cm3 DHW (XUD9SD)
- 1.9 TD 10/1996 - 10/2004 66kW 90HP 1905cm3 DHX (XUD9TE)
- 1.8 BiFuel 10/2000 - 02/2004 85kW 116HP 1749cm3 6FZ (EW7J4)
- 1.8 05/1997 - 10/2004 66kW 90HP 1761cm3 LFX (XU7JB)
- 1.8 10/1996 - 03/1999 74kW 101HP 1761cm3 LFZ (XU7JP), L6A (XU7JP)
- 1.8 16V 10/1996 - 10/2000 81kW 110HP 1761cm3 LFY (XU7JP4)