Sada na testovanie tesnosti hlavy valcov 10 ml AMIO
Skladom do 24h > 5 ks
Sada na testovanie tesnosti hlavy valcov 10 ml AMIO
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
V chladiacom systéme
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. Reakčná kvapalina sa zmení na žltú alebo zelenú, keď tesnenie uniká a CO2 vstupuje do chladiaceho systému.
Princíp činnosti prístroja je založený na meraní koncentrácie CO2 - v prípade zvýšenej koncentrácie reaguje reakčná kvapalina s CO2 a mení svoju farbu.
Set obsahuje:
10 ml CO2 reakčnej tekutiny (stačí na 5 testov)
Kónický univerzálny adaptér 25mm-55mm
Meracia trubica
Čierny merací adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovať 6x viac rôznych priemerov náplne chladiacej kvapaliny ako v testeroch s jedným bielym adaptérom. Umožňuje vám okrem iného kontrolovať osobné autá, nákladné autá, traktory, bagre, motocykle, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyrobený zo špeciálnej zmesi kaučuku odolnej voči vysokým teplotám a vhodne mäkký vďaka čomu tesne prilieha k plniču a rúrke testera, čo zaručuje 100% tesnosť počas testu.
Pokyny na test:
Naplňte prístroj reakčnou tekutinou po úroveň medzi komorami (približne 2 ml).
Pripojte tester k otvoru expanznej nádoby alebo chladiča.
Naštartujte motor, nechajte ho bežať pri vysokých otáčkach, aby ste dosiahli vyšší spaľovací tlak.
Nechajte motor mierne bežať pri zvýšených otáčkach a sledujte správanie sa reakčnej kvapaliny
Zmena farby reakčnej kvapaliny na žltú alebo zelenú v priebehu niekoľkých minút od testu indikuje poškodené tesnenie hlavy alebo poškodenie samotnej hlavy.
Po dokončení testov prístroj opatrne rozoberte.
Výsledky testu:
Zmena farby z modrej na zelenú v dieselovom motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Zmena farby z modrej na žltú v benzínovom / LPG motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Modrá reakčná kvapalina – v systéme sa nezistil žiadny CO2.
Bezpečnostné informácie:
Pri skúške nádržky chladiča je nutné dbať na zvýšenú opatrnosť pri odskrutkovaní uzáveru na teplom motore a pri samotnej skúške - nebezpečenstvo popálenia!
Počas testu nedovoľte, aby sa chladiaca kvapalina zmiešala s reakčnou kvapalinou - Test môže byť nesprávny!
Uchovávajte mimo dosahu detí, po teste si dôkladne umyte ruky!