Štartér BOSCH 0 001 153 019 SF74-E+ 12V (R)
Štartér BOSCH 0 001 153 019
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 2,2
- Počet pripevňovacích otvorov: 1
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 12,4
Rozpis súčiastok:
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 056
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 112
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 113
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 011 359
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 011 264
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 1 004 337 146
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 007 010 139
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 841 534
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 259
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 2 339 305 332
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 1 005 851 205
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 210 258
1 x Pastorok štartéra BOSCH 1 006 385 079
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: SF74-E+ 12V (R)
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.