Štartér BOSCH 0 001 179 002 SCE70-SX 12V (R)
Štartér BOSCH 0 001 179 002
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 1,75
- Počet pripevňovacích otvorov: 3
- Počet závitových otvorov: 0
- Počet zubov: 12
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 66
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 4,8
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Vŕtanie (priemer) [mm]: 9
- Vŕtanie ∅ 2 [mm]: 9
- Vŕtanie ∅ 3 [mm]: 9
- Dĺžka [mm]: 220,9
Rozpis súčiastok:
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 130
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 011 340
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 1 004 338 184
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 210 507
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 841 427
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 269
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 2 339 305 354
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 2 339 305 314
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: SCE70-SX 12V (R)
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.