Štartér BOSCH 0 001 192 086
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 1
- Počet pripevňovacích otvorov: 2
- Počet závitových otvorov: 0
- Počet zubov: 9
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 68
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 18,5
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Vŕtanie (priemer) [mm]: 8,5
- Vŕtanie ∅ 2 [mm]: 8,5
- Dĺžka [mm]: 179,7
- Poloha/Sklon: links
- Uhol upevnenia [Grad]: 75
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 121
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 75
Rozpis súčiastok:
1 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 604
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 011 600
1 x Pastorok štartéra BOSCH 1 006 485 000
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 861 118
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 007 010 256
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 2 339 345 057
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: C60-M 12V (R)
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.