Štartér BOSCH 0 001 208 219 EF (R) 12V 0,85 kW
Štartér BOSCH 0 001 208 219
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 303 005
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 001
2 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 031
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 012 408
1 x Budiace vinutie štartéra BOSCH 1 004 112 545
1 x Držiak uhlíkov BOSCH 1 004 336 034
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 209 429
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 822 306
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 003
1 x Gumový krúžok BOSCH 1 007 010 004
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 007 014 126
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 2 000 301 036
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 2 001 933 056
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 2 005 852 008
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: EF (R) 12V 0,85 kW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.