Štartér BOSCH 0 001 208 521 EF (R) 12V 0,85 kW
Štartér BOSCH 0 001 208 521
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 0,85
- Počet pripevňovacích otvorov: 3
- Počet závitových otvorov: 0
- Počet zubov: 10
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 89
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 28,5
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Vŕtanie (priemer) [mm]: 10,5
- Vŕtanie ∅ 2 [mm]: 10,5
- Vŕtanie ∅ 3 [mm]: 10,5
- Dĺžka [mm]: 221
- Poloha/Sklon: rechts
- Uhol upevnenia [Grad]: 56
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 135
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 56
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 303 086
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 001
2 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 1 000 301 031
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 101
1 x Rotor štartéra BOSCH 1 004 012 905
1 x Budiace vinutie štartéra BOSCH 1 004 112 902
4 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 004 320 101
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 1 005 822 474
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 1 006 209 510
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 1 005 852 351
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 1 007 010 030
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 007 014 139
1 x Puzdro, Hriadeľ štartéra BOSCH 2 000 301 036
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: EF (R) 12V 0,85 kW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.