Štartér BOSCH 0 001 218 162 EV (R) 12V 2,2 KW
Štartér BOSCH 0 001 218 162
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 2,2
- Počet pripevňovacích otvorov: 0
- Počet závitových otvorov: 2
- Počet zubov: 10
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Príruba ∅ [mm]: 82,5
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 26
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Rozmer závitu: M10
- Rozmer závitu 1: M10x1.5
- Dĺžka [mm]: 263
- Poloha/Sklon: rechts
- Uhol upevnenia [Grad]: 30
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 30
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 30
Rozpis súčiastok:
1 x Elektromagnetický spínač pre štartér BOSCH 0 331 303 151
2 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 301 077
2 x Puzdro BOSCH 1 000 301 110
1 x Ložiskové puzdro kolektoru štartéra BOSCH 1 000 322 005
1 x Zasúvacia páka štartéra BOSCH 1 001 933 101
1 x Uhlíkový zberač štartéra BOSCH 1 007 014 143
1 x Opravná sada pre štartér BOSCH 6 033 AD1 266
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH 6 033 AD1 222
1 x Ložisko BOSCH 9 001 140 384
1 x Súprava na opravu, planétová prevodovka (štartér) BOSCH 9 001 337 087
1 x Voľnobežná prevodovka štartéra BOSCH 9 002 336 223
1 x Ložisko hnacieho konca štartéra BOSCH 9 001 338 016
1 x Rotor štartéra BOSCH 9 003 334 032
1 x Budiace vinutie štartéra BOSCH 9 003 334 165
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: EV (R) 12V 2,2 KW
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- G 300 Turbodiesel (463.330, 463.331) 01/1996 - 11/2000 130kW 177HP 2996cm3 OM 606.964