Štartér BOSCH 0 986 022 670
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 1,8
- Počet pripevňovacích otvorov: 3
- Počet závitových otvorov: 0
- Počet zubov: 11
- Počet zubov: 10
- Svorka: 50
- Príruba ∅ [mm]: 69
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: -0,53
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Vŕtanie (priemer) [mm]: 9
- Vŕtanie ∅ 2 [mm]: 9
- Vŕtanie ∅ 3 [mm]: 9
- Dĺžka [mm]: 241
- Poloha/Sklon: rechts
- Uhol upevnenia [Grad]: 50
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 0
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 50
Alternatívne označenie: 2267
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.