Štartér BOSCH 1 986 S10 197 ST 12V 1,6KW (R)
Štartér BOSCH 1 986 S10 197
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 1,6
- Počet pripevňovacích otvorov: 2
- Počet závitových otvorov: 0
- Počet zubov: 13
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Priemer príruby [mm]: 75
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 33
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Priemer otvoru [mm]: 13
- Priemer vŕtania 2 [mm]: 11,3
- Dĺžka [mm]: 217
- Poloha/Sklon: rechts
- Uhol upevnenia [Grad]: 60
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 130
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 60
Alternatívne označenie: ST 12V 1,6KW (R)

Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
Dostupných > 5 ks
- 1.6 i-DTEC (FK3) 02/2013 - 12/2016 88kW 120HP 1597cm3 N16A1
- 1.6 i-DTEC (FK3) 01/2014 - 12/2016 88kW 120HP 1597cm3 N16A1
- 1.6 i-DTEC (FK9) 01/2018 - 12/2022 88kW 120HP 1597cm3 N16A1
- 1.6 i-DTEC (FC8) 05/2018 - 12/2022 88kW 120HP 1597cm3 N16A1
- 1.6 i-DTEC (RE6) 10/2013 - 88kW 120HP 1597cm3 N16A2, N16A1
- 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) 02/2015 - 118kW 160HP 1597cm3 N16A4
- 1.6 i-DTEC (RU8) 08/2015 - 88kW 120HP 1597cm3 N16A3