Štartér BOSCH F 000 AL0 304 DM (R) 12V 0,9 KW
Štartér BOSCH F 000 AL0 304
Máte otázku k tomuto produktu?
Vyplňte nasledovný formulár a radi Vám odpovieme.
- Napätie [V]: 12
- Výkon Štartéra [kW]: 0,9
- Počet pripevňovacích otvorov: 2
- Počet závitových otvorov: 0
- Počet zubov: 9
- Svorka: 50
- Svorka: 30
- Priemer príruby [mm]: 68
- Smer otáčania: Smer otáčania v smere hodinových ruciciek
- Základná pozícia pastorka [mm]: 18,4
- Prevedenie Štartéra: samostatne ulozeny
- Priemer otvoru [mm]: 8,5
- Priemer v?tania 2 [mm]: 8,5
- Dĺžka [mm]: 214
- Poloha/Sklon: links
- Uhol upevnenia [Grad]: 71
- Uhlový rozmer otvorenia [stupeň]: 110
- Uhlový rozmer upevňovacieho otvoru [stupeň]: 71
Rozpis súčiastok:
1 x Rotor štartéra BOSCH F 000 AL1 333
1 x Ložisko komutátora štartéra BOSCH F 000 AL1 528
1 x Puzdro BOSCH 9 001 082 166
Upozornenie: Rozpis súčiastok môže byť orientačný a obsahovať viacnásobné náhrady rovnakého dielu
Alternatívne označenie: DM (R) 12V 0,9 KW
![](/files/logo-small/png/bosch-4.png)
Róbert Bosch založil svoju firmu v roku 1886 v Stuttgarte. Zameraná bola na presnú mechaniku a elektroniku. Neskôr vynašiel magnetické zapaľovanie, ktoré bolo spoľahlivé. V roku 1902 firma priniesla na trh vysokonapäťový magnetický zapaľovací systém so zapaľovacou sviečkou a to bol začiatok produkcie komponentov pre automobilový priemysel. Pobočky firmy Bosch sú v krajinách po celom svete. V roku 1995 vynašiel Bosch ESP, ktoré zabraňuje šmyku vozidla. Stojí za vznikom navigácie TravelPilot, prevratnou novinkou v roku 1997 bol vstrekovací systém Common Rail a pri benzíne to bol vstrekovací systém Motronic uvedený v roku 2000. Na konte má Bosch niekoľko ďaľších asistenčných systémov. V oblasti náhradných dielov má široké pokrytie pre väčšinu značiek. Keď si kúpite produkt značky Bosch, viete, že kupujete precíznu nemeckú kvalitu.
- 1.6 GLS (35) 08/1997 - 07/2002 68kW 92HP 1598cm3 L01(98CUL4), C 16 NE
- 1.0 (19, 98) 08/1997 - 07/2002 50kW 68HP 995cm3 L45(61CUL4), X 10 YE
- 1.0 i 09/1999 - 01/2002 48kW 65HP 999cm3 C4E